utorok 21. decembra 2021

Moderná červená čiapočka


Anička bola prváčka na základnej škole. Jej mamina pracovala v úspešnej firme. Nikdy nemala čas sa venovať Aničke. Stále bola iba práca, práca, práca, bolo to smutné. Anička mala babku v Pružine. Nechodila tam moc často, lebo bývala v Trenčíne.

A Anička= ,,Ahoj mami, pozri čo som ti nakreslila.´´

M Mama= ,,Ahoj prosím ťa, neotravuj, bež sa učit.´´

A= ,,Ale mami .´´

M= ,,Daj mi pokoj .´´

A= ,,Si tá najhoršia mama na svete.

A= ,,Nenávidím to tu .´´Hmmm, čo keby som išla za babkou?´´

Anička si pobalila veci a zobrala si svoje vreckové. Zbalila si aj jedlo a svojho obľúbeneho macka Boba a išla. Bola to dlhá cesta. Po skoro dvoch hodinách prišla do Pružiny, a už sa stmievalo.

A= ,,Konečne som tu, trochu si švihnem, už sa začalo stmievať.´´

A= ,,Mala by som ísť po normálnej ceste ,ale nechcem prísť po tme,          tak idem skratkou.´´

D Dievčatá=,,Ale ale, kto sa tu blíži ?´´

A=,, Čo o do mňa chcete ?´´

D= "Nič nič, len stretla ťa naša kamarádka a povadala nám, že sem            ideš."

A= ,,A čo?"

D= ,, Dáme ti túto čokoládu a SPOLU s babkou ju zjete, okey?´´

A= ,,No dobre ja už idem.´´

Keby ste sa pýtali odkiaľ tie dievčatá poznali babku a vnučku, babka bola učiteľka a jej vnučku poznajú z videnia.

A= ,,Ahoj babi, prišla som ťa pozrieť.´´

B Babka= ,,Ahoj zlatko, no ty si ma potešila, a mama o tom vie?´´

A= ,,Ano vie, pozri čo som ti doniesla, čokoládu.´´

B= ,, No tak to si dáme .´´

V tej čokoláde bola otrava na myši, proste tie dievčatá babku nenávideli.Chvála bohu okolo išiel sused Dezider a zavolal im záchranku. Zistilo sa, kto to bol a dievčatá išli do basy a mame to bolo jedno.

Z tohto vyplýva ponaučenie: nikdy neberte veci od cudzích ľudí a neutekajte z domu.

KONIEC

© Terézia Lovíšková, 2021, dec.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozvánka na vystúpenie