štvrtok 9. decembra 2021

Slnečný deň


Bol krásny letný slnečný deň. Napadlo mi, že pôjdem s kamarátmi von.

Spýtal som sa mamy:

,,Mama, môžem ísť von?´´

,,Áno, môžeš,´´ odpovedala mama.

Za kamarátmi som išiel s úsmevom. Bol som šťastný, že je pekné počasie a ja som ho mohol nejako príjemne tráviť. Keď som prišiel za kamarátmi pred školu, niečo tam robili.

Spýtal som sa kamaráta Andreja, ktorý mal plnú náruč kvetov:

,,Čo robíte?´´

,,Vyhrabali sme malú priepasť a tú teraz zakrývame konvalinkami,´´ odpovedal Andrej.

,,A to načo robíte?´´ spýtal som sa.

,, Aby sa niekto nachytal a aby spadol´´ odpovedal škodoradostne Andrej.

Po pár hodinách, čo som sa s kamarátmi veľmi dobre zabavil, som išiel domov. Bola už tma a nič som nevidel. A zrazu som jednou nohou prepadol. Po chvíli mi došlo, že som sa nachytal na priepasť, ktorú vyrobili kamaráti. Tí sa mi začali smiať ako blázni.

Večer v posteli som sa na tom smial už aj ja.

A po peknom dni som si dobre pospal.



Autor: Richard Reksa

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozvánka na vystúpenie