pondelok 1. marca 2021

...Start living not surviving...

 V jedno slnečné júlové popoludnie sa mi zmenil život.. Úplnou náhodou mi do života prišlo šťastie. Tým šťastím sa stala moja najlepšia kamarátka-Kate, ktorá otočila stránkou v knihe a otvorila v nej novú kapitolu. V predchádzajúcej etape môjho života som sa na svet pozerala úplne inak. Vôbec som sa nezamýšľala nad určitými vecami, ktoré som doposiaľ brala ako samozrejmosť. Avšak opak je pravdou, teraz si každú vec vážim a som vďačná za všetko čo sa v mojom živote stalo. Dnes som presvedčená, že sa všetko v živote deje z nejakého dôvodu.. Razom sa zmenil môj pohľad na svet, razom sa zo mňa stal niekto lepší, niekto statočnejší, jednoducho niekto iný. Možno vo mne prebudila moje skutočné ja a možno ma len zmenilo to, že som videla, ako sa k životu stavia ona. Prebudila ma z rozprávky, zložila mi ružové okuliare a otvorila mi oči.


Vždy som mala za potrebu mať okolo seba množstvo ľudí. Nevnímala som, kto je alebo nie je ten pravý, kto ma klame, podráža mi kolená... Záležalo mi len na počte osôb, nie na charakteri ani nič podobné, len aby ich bolo čo najviac. Našťastie sa to zmenilo a zmúdrela som, kým mi to úplne neprerástlo cez hlavu.

Uvedomila som si, že k šťastiu nepotrebujete byť obklopený desiatkami ľudí, vlastne vám k tomu stačí len rodina a blízky priatelia. Taktiež som si uvedomila, že život je vlastne úplne úžasný, keď máte po boku tie správne osoby, ktoré vás dokážu rozosmiať a spraviť vás šťastnými už len tým, že existujú.

Kate mi dala do života to najdôležitejšie vďaka čomu som sa dopracovala tam kde som dnes - motiváciu, energiu, nádej, silu...jednoducho povedané, ukázala mi, že mám v nej oporu a podporila ma.

Väčšinu času života som brala ako samozrejmosť, no dnes si stojím za tým, že čas je naozaj vzácny a život až príliš krátky na to, aby sme ho venovali niekomu, kto nám za to nestojí a nezaslúži si ho. Je to vzácnosť a my s ním nemôžme mrhať! Naše sny však čas potrebujú, keď veríme, nestrácame nádej, bojujeme a nevzdávame sa ich, tak ono to časom príde. Nikto ani nič vám nemôže brániť vo vašich snoch! Vždy tu bude niekto, kto vo vás bude veriť a podporovať vás na vašej ceste. Vy v seba musíte veriť, bojovať za seba a zvládnete to. Zvládla som to ja, zvládnete to aj vy.

Som nesmierne vďačná, že mi prišla do života a môj život bez nej si už viac nedokážem predstaviť. Keby som Kate nestretla, tak by bol život oveľa náročnejší a bol by len čiernobiely, pretože práve ona doňho priniesla dúhu a môj život sa konečne stal životom. Prestala som prežívať a začala som skutočne žiť! Som si istá, že práve ona zachránila môj život.. Ďakujem za ňu!!

(na tému: môj život sa zmenil, keď som stretla...)



© Karolína Kršáková, 2021

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozvánka na vystúpenie