pondelok 1. marca 2021

Zmenil mi život


Volám sa Richard a mám dvoch bratov. Starší Viliam má 12 rokov a menší Jurko má jeden rok. Kým sa narodil Jurko, s Vilkom som to mával celkom ťažké. Odkedy si pamätám, robil mi zle. Videli sme sa a často to končilo hádkou alebo bitkou. Ja som bol slabší, tak som skoro vždy prehral. Už som bol z toho taký háklivý, že som často zúril aj pre drobnosti. Aj rodičia boli z našich častých hádok nahnevaní. Keď som sa dozvedel, že budem mať ďalšieho súrodenca, potešil som sa. Konečne nebudem najmladší z rodiny. A nový súrodenec ma určite nebude biť. Všetko bude lepšie. A naozaj. Keď sa Jurko narodil, nesmeli sme sa tak často hádať, aby sme ho nezobudili alebo nevystrašili. Teraz je Jurko už trochu väčší a je s ním sranda. Mňa aj Viliama zabáva, staráme sa o neho. Jasné, že mi Viliam stále občas robí zle, ale už je to oveľa lepšie. A keď ma nahnevá, hrám sa s Jurkom, ktorý ma hneď rozveselí. Dúfam, že Jurko bude stále na mňa dobrý a budeme kamaráti. Ja mu určite nebudem ubližovať. Ani Viliam na neho nie je zlý.
(na tému: môj život sa zmenil, keď som stretol...)
©Richard Reksa                                                                                

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozvánka na vystúpenie