utorok 9. februára 2021

Veľa si vymýšľam

 

Dobrý deň, milý čitatelia, dovoľte aby som vám predstavila mladú spisovateľku Petru Nyemecovú, ktorá nám porozpráva o svojej tvorbe.

 Kedy ste začali s pišaním kníh ?

 Tak bolo to zhruba  pred dvoma rokmi.

Túžite po tom, aby si vaše príbehy prečítalo čo najviac čitateľov?

 Samozrejme, že ma veľmi poteší, keď si moju knihu kúpi čo najviac čitateľov.

 Ako sa vola váš prvý príbeh ?

Volá sa  "Shawn je stratený v tme".

Čitateľov by zaujímala hlavná postava a o čom bude celý príbeh.

Shawn je mladý spevák, ktorý stratí rodinu a dostane sa do depresií a prestane spievať.

Aký žáner kníh píšete a na akú vekovú kategóriu sa zameriavate?

 Píšem romány ,drámu, detektívky,rozprávky. Myslím si, že som zameraná na všetky vekové kategórie od detí až po seniorov, haha.

Prezradíte nám aj pár názvov z vašich aktuálnych kníh?

 Poviem pár najzaujímavejších, napríklad: Slzy Collbyho Brocka, Za dverami mojich snov, Po stopách vraha, a rozprávka Uško v sáčku sa ešte len pripravuje.

Kde čerpáte inšpiráciu ?

Hlavne zo života. Veľa si vymýšľam a prirovnávam to k mojim obľúbeným idolom.

Kedy ju plánujete asi vydať?

Ešte tam doplním pár myšlienok a myslím, že bude hotová. Tak najneskôr do konca leta 2021.

A ako sa bude volať?

Shawn je stratený v tme. A hneď po nej mám rozpracovanú rozprávku s názvom Uško v sáčku. Každého koho to zaujalo si ju môže kúpiť a prečítať.

 Ďakujem že ste prijali pozvanie a porozprávali nám o vašich plánoch a prajem veľa úspechov v novej tvorbe.

Ďakujem.


Redaktorka: Viktória Jurkovičová, 2021 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozvánka na vystúpenie