utorok 9. februára 2021

Prečo práve klavír

Ahojte, dnes som si pozvala moju sestru Marietu Melekovú z Kostolca, ktorá mi odpovie na šesť otázok ohľadne jej hudobného talentu na klavír.

Ďakujem že si prijala moje pozvanie.

 Aj mňa teší že tu dnes môžem byť.

  Prečo práve klavír? Mohla si si vybrať gitaru, husle a tak ďalej…..

 Klavír má pekný zvuk. Keď mi mama pustila video, kde niekto hral na klavíri, tak som si to užívala, bolo to nádherné.

 Čo ťa najviac baví na klavíri?

Túto dobu ma najviac baví skladba „Zaklínač hadov“.

  Na koľkých koncertoch si hrala?

 Na jednom, ale tento rok som mala mať ďalší, no tento rok mi to pokazila korona. Poslala som video pani učiteľke. Bol to malý koncertík iba pre pani učiteľku.

 Myslíš si, že klavír je ľahký, alebo ťažký hudobný nástroj?

 Je to medzi tým.

 Čo by mal vedieť človek, keď ide na skúšky na klavír?

 Ja som na skúškach vytlieskavala rytmus.

 Doporučuješ deťom aj dospelým prihlásiť sa na tento hudobný nástroj a prečo?

 Jasné, že doporučujem, má krásny zvuk. Kto má rád zvuk klavíra, neváhajte a choďte sa prihlásiť na klavír.

  Ďakujem za rozhovor.

 Ďakujem za pozvanie.


Redaktorka: Markéta Meleková, 2021

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozvánka na vystúpenie