utorok 9. februára 2021

Taxikár tato

 

Dobrý deň. Dnes som si pre vás pripravil rozhovor s mojim octom. Prečo práve s ním? Môj otec je taxikár. Taxikárčenie je podľa mňa zaujímavé a ja dúfam, že v dospelosti budem taký dobrý šofér ako otec.

Ako dlho si taxikár ?

2 roky.

Čo ťa na práci baví ?

Šoférovanie.

Aká je tvoja najvtipnejšia historka ?

Tri dievčatá sa odviezli a nemali čím zaplatiť. Tak som im zobral telefóny, aby nezabudli zaplatiť. Potom na mňa zavolali políciu, že som im tie telefóny ukradol.

Aká ja tvoja najnepríjemnejšia historka ?

Keď ma chcel pasažier zbiť.

Čo je na šoférovaní najhoršie ?

Šmykľavá cesta.

Čím si chcel byť, keď si bol malý ?

Kozmonautom.

Prečo si taxikár.

Lebo ma baví šoférovať.

A prečo si nezostal v tvojej minulej práci ?

Lebo ma už prestala baviť, potreboval som zmenu.

Vyštudoval si vysokú školu ?

Áno.

A akú ?


Dopravnú.

Teraz počas korony sa vezú ľudia viac alebo menej?

Menej.

A si s tým spokojný?

Nepáči sa mi to.

Ďakujem za rozhovor a želám ti veľa spokojných pasažierov.

Redaktor: Richard Rexa, 2021

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozvánka na vystúpenie